6 תשובות
לא שאני בגיל מתאים אבל אני לא חושב שיש סיבה לא לתת לו הזדמנות :)
לרוב גברים שבאים בגישה כזאת יאכזבו אותך בהמשך, אבל אני לא מכליל אף אחד. תעשי מה שאת חושבת, ומרגישה
תני לו, למה יש לחתוך?
לגיטימי להיבהל מללכת לבית שלו פעם ראשונה אבל תקבעו במקום ציבורי ותראי לאן זה הולך, אל תקבעי רק על סמך הערה קטנה שהוא זרק בין אם זה היה בצחוק או לא
אם את בקטע אז תפגשי איתו אין לך מה להפסיד
שואל השאלה:
חתכתי כי אני לא רוצה סטוץ, אני רוצה קשר רציני ומי שכותב לי דבר כזה מאד ברור שרוצה שנשכב..
אנונימית
^מובן לגמרי גם אני הייתי נרתעת. אמנם אם הייתי מעוניינת בו והשיחות שהיו לנו קודם הראו לי שהוא מעוניין במשהו אחר, הייתי נותנת הזדמנות בפגישה אחת
אבל אם הוא באמת לא ככ מעניין אותך ולא פיתחת עוד רגשות מסויימים אין טעם לצאת ולפתח משהו ואז אולי להתאכזב
אז לכי לדייט ראשון ותשטלי אותן רציני מה הוא רוצה... מקסימום תפרדו כידידים.
ואם א רוצה לוודא שהוא לא רוצה רק סטוץ תמרחי אותו קצת בקטע הזה
אנונימי