8 תשובות
לדעתי זה לא באמת התאהבות
אולי הוא נדלק עלייך אבל אי אפשר לדעת אם זה אמיתי עד שתיפגשו
אולי הוא נדלק עלייך אבל אי אפשר לדעת אם זה אמיתי עד שתיפגשו
אנונימית
לא הייתי סומכת על זה עדיין.
חודש זה לא מספיק כדי להפגש תהיי זהירה❤
חודש זה לא מספיק כדי להפגש תהיי זהירה❤
לא...
ואי גם מישהו שאני מתכתבת איתו כבר 3 שבועות רשם לי אתזה, ועוד לא הבאתי לו את המספר שלי לא עשינו שיחות וידאו ולא שיחה רגילה. רק התכתבות . אבל אני ממש בקטע שלו ודיברנו על דברים אישיים, אנחנו יודעים די הרבה אחד על השניה.
גם אני שואלת את אותה שאלה , זה הגיוני ?
גם אני שואלת את אותה שאלה , זה הגיוני ?
אנונימית
זה הגיוני- זה שהוא ראה אותך פעם אחת ברחוב ואמר לך שהוא התאהב בך, אתם מדברים במשך די הרבה זמן
את חייבת להגיד לי מאיפה הוא
שואל השאלה:
הוא בן 15 . מרמלה
הוא בן 15 . מרמלה
אנונימית
זה הגיוני אבל לכי תדעי היום יש המון פדופילים ואם אתם תפגשו אז תיקחי איתך חברה או מישהו שיהיה בצד או משהו כי היום יש מלא פדופילים אז תהי זהירה
באותו הנושא: