11 תשובות
כן מגיל אפס כי כל המשפחה ככה
בחלק
כן מאוד
לא
שואל השאלה:
למה? אתם באמת מאמינים שזה אמיתי או שאתם מפחדים מזה בגלל שאתם חושבים שיש סיכוי שזה אמיתי ואתם לא לוקחים סיכון?
למה? אתם באמת מאמינים שזה אמיתי או שאתם מפחדים מזה בגלל שאתם חושבים שיש סיכוי שזה אמיתי ואתם לא לוקחים סיכון?
כמו לעבור מתחת לסולם עושה מזל רע או משהו? אם כן.. אז לא נראלי.
פעם כן
היום לא, שטויות לדעתי
היום לא, שטויות לדעתי
לא
לא.
לא