התחברות
הרשמה
נשברה לי מראת יד קטנה שבטעות עפה לי מהיד אתם מאמינים באמונות טפלות?
29 במאי 2021, 23:46
אמונות תפלות
2 תשובות
אני לא מאמינה
א
אנונימית יפת עיניים
אני אישית לא מאמינה בזה אבל כל אחד והאמונה שלו
ד
דרק הייל בעלי
באותו הנושא:
יש איזה סרט שבטעות ראיתי שהייתי קטנה
נשברה לי בטעות חתיכה קטנה ממש מהשן, זה יזיק לי?
אם נשברה לי מראה בבית, יהיה לי מזל רע?
אם נפל לי הספר תנך הקטן מהיד, אני אלך לגהינום??
אם נשברה לי מראה, יהיו לי 7 שנים של מזל רע או שזה סתם שטויות?
נשברה לי מראה, יכול לקרות לי משהו?
אני מעלה כזה סטורי של היד שלי כי נשברה עליי זכוכית אתמול בטעות..מה לרשום?
ביום רביעי הטלפון שלי חזר מתיקון ב450 שקל והיום ילד מהכיתה שלי בטעות העיף לי אותו מהיד והמסך עצמו נשבר ואני בכיתי מלא
נשברה לי המראה בחדר וראיתי אותה שבורה זה מזל רע ?
בטעות עם הרגל הפלתי את המראה שלי והיא נשברה. מה זה אומר? אם זה אומר משהו?
היום הסתכלתי במראה בכיתה וילד שיושב מלפני אמר לי המראה לא נשברה?