7 תשובות
מבינה. זה קצת קריפי, אבל הרוב ממש לא כאלה או שסטוק בקטנה כזה לא כמו מה שיש פה בשאלות.
ברור
חח כנ"ל
חח כנ"ל
שואל השאלה:
אבל בגלל שאני לא יודע מי זו אני תמיד מפחד מהמצב הגרוע ביותר, אז עדיך לי שאני לא אהיה הקראש של אף אחת
אבל בגלל שאני לא יודע מי זו אני תמיד מפחד מהמצב הגרוע ביותר, אז עדיך לי שאני לא אהיה הקראש של אף אחת
אנונימי
חחח כן בול
חחחחחחחחחחחח בדיוק עכשיו חשבתי על זה שנגיד אתה מדבר עם ידידה שלך ואז אתה מספר לה משהו עליך והיא אומרת ידעתי את זה
לא נראלי שמשהו אי פעם יעשה עלי סטוקינג, וגם אם כן, שיערב לו.
חח אחי אני איתך לגמרי
באותו הנושא: