8 תשובות
זה לא הגיוני שהורה ירביץ בכללי
הגיוני זה כן
שפוי זה לא
הגיוני זה כן
שפוי זה לא
סבא שלי נהג רק להרביץ לאימא שלי ולא לאחיה, וזה בין הסיבות למה היא התאבדה
^
אל תשכחי שבזמנים הישנים ברוב המשפחות ההורים היו מכים את הילדים כדי לחנך אותם, גם המורים בבתי הספר היו מכים על הידיים את התלמידים שלא התנהגו לטעמם עם סרגל או מקל שהיה להם
אני יכולה להעיד שכשהייתי יותר קטנה אמי הייתה נוהגת להרביץ לי ולא לאחי, אבל רק בגלל שהוא לא עשה כלום המפחד שהיא תרביץ לו. זה פשוט נורא. זה קלקל לי את כל הילדות.
לא הגיוני שהורה ירביץ נקודה.
(זה קורה אני יודעת, אבל זה לא אומר שזה טוב)
אני לא בעד אלימות , נכון יש הורים שמרביצים ואם זה ממש כואב לילד והוא כבר מפחד להרגיז את ההורים שלו אז זה כבר מוגזם והוא צריך לנקוט עמדה ולהגיד להם איך הוא מרגיש הוא ללמוד איך להגן אל עצמו אם ההורים מרביצים ואם זה לא עוזר לפנות למישהו לעזרה...
שואל השאלה:
כשאמרתי מרביץ לא התכוונתי עכשיו ממש מרביץ
אני מתכוונת בקטנה ממש ופעם בבב(לא שזה הופך את זה לבסדר כן?)
אנונימית