6 תשובות
תחליפי את הכרטיס סים
יכול להיות הבעיה בסים עצמו ואתה צריך להתקשר לחברה שלך הסלולרית להחליף
כן, קרה לי כמה פעמים שהיה כתוב לי בשולי הטלפון "שיחות חירום בלבד" - במקום hotmobile (חברת הטלפון שלי).
זה כנראה בעיה בחברה שאתה נמצא בה, זה לא קשור בהכרח לסים - לפעמים זה גם אינטרנט.
להבא אם זה קורה, תבדוק אם כשאתה מחייג למישהו זה מעביר אותך לתא הקולי, ואז אתה יכול להבין שזה קשור לסים ולחברת טלפון שלך.
איזה חברה אתה?
זה כנראה בעיה בחברה שאתה נמצא בה, זה לא קשור בהכרח לסים - לפעמים זה גם אינטרנט.
להבא אם זה קורה, תבדוק אם כשאתה מחייג למישהו זה מעביר אותך לתא הקולי, ואז אתה יכול להבין שזה קשור לסים ולחברת טלפון שלך.
איזה חברה אתה?
שואל השאלה:
הוט
הוט
אנונימי
גם אני אצל hot
יש להם בעיות לפעמים, וזה לא רק אצלך.
תתקשר אליהם, אני התקשרתי והם סידרו את זה בשניות.
יש להם בעיות לפעמים, וזה לא רק אצלך.
תתקשר אליהם, אני התקשרתי והם סידרו את זה בשניות.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: