3 תשובות
אולי זה באג אצלך
אצלי זה תמיד מחובר
תבדוק בהגדרות של הדפדפן , אתה יכול לעשות שהוא יזכור את הססמה שלך לאתר.
ככל הנראה זה איזשהו באג אצלך, זה לא אמור לקרות.