12 תשובות
30
100
שואל השאלה:
למה ואיך 30?
למה ואיך 30?
אה אוי סליחה חשבתי משהו אחר
הצעתי לך לקחת 30 כי 25 זה טיפה לבייביסיטר
שואל השאלה:
^30 זה אם אני מנוסה או מבוגרת יותר
^30 זה אם אני מנוסה או מבוגרת יותר
30 לשעה
תקחי 30 לשעה
בת כמה את זה תלוי
אנונימית
אם את מעל לגל 15 תקחי יותר... מזה 25 זה כלום.
35 לפחות ! זה בייביסיטר זה לא קל .
אם את 18 ומעלה קחי אפילו 45....
35 לפחות ! זה בייביסיטר זה לא קל .
אם את 18 ומעלה קחי אפילו 45....
אנונימית
שואל השאלה:
וואו אף אחד לא קרא את התיאור... מצחיק אבל לא.
וואו אף אחד לא קרא את התיאור... מצחיק אבל לא.
באותו הנושא: