6 תשובות
כן.
ברור זה מאוד הגיוני
יכול להיות שאתה מתגעגע למה שהייתם אבל אתה מנסה לשכנע את עצמך (בזכות הדברים הלא טובים שהיא עשתה) שיותר טוב לכם כידידים?
תחשבו על זה קצת ותדבר איתה
תחשוב*
שואל השאלה:
אנחנו לא בקשר כרגע וגם לא מנסים להיות ידידים, האמת שככה אני מעדיף גם. אני כן מתגעגע למה שהיינו אבל באותו זמן מאוד מנסה לשכוח את זה
אנחנו לא בקשר כרגע וגם לא מנסים להיות ידידים, האמת שככה אני מעדיף גם. אני כן מתגעגע למה שהיינו אבל באותו זמן מאוד מנסה לשכוח את זה
אנונימי
באותו הנושא: