6 תשובות
הזוי לגמרי אבל חלום שלי אז אדירר
זה אחלה בטח הוא מעריץ שלהם אבל הלו לגוון גם בעוד קצת פופים מקווה שיש לו/לך
זה מגניב חח
תתחתן איתי
נואש מידי?
לשאלתך, אם זה תופס את כל החדר אז מוגזם שהוא אוהב יותר מארוול ממקום
נואש מידי?
לשאלתך, אם זה תופס את כל החדר אז מוגזם שהוא אוהב יותר מארוול ממקום
נורמאלי מאוד אתה לא צריך להתבייש במה שאתה אוהב
כל עוד דדפול ביניהם הוא בסדר
ולא אכפת לי אם הוא לא חלק ממארוול
ולא אכפת לי אם הוא לא חלק ממארוול
באותו הנושא: