9 תשובות
תגיד לה אם היא רוצה להיפגש מתישהו ותחזקו את הקשר
אממ תגיד לה כזה שאתה אוהב אותה ממש ואז אם היא תגיד לך גם אני תגיד שזה מעבר..
אני לא אשקר. זה יכול להרוס את הקשר ויכול ללכת בניכם והכל יהיה סבבה.תלוי מה אתה מעדיף אם אתה מעדיף ללכת על זה ויש לך משהו רציני אליה אז שווה לקחת סיכון.בכל מקרה בהצלחה
F U
שואל השאלה:
הקטע שהיא תמיד overthinking ואני לא רוצה שהקשר ייהרס כי זה יכול להגיע למצב שאנחנו לא מדברים למרות שאני יודע כבר איך לדבר איתה...
אנונימי
אז תגיד לה כזה שאם לא אז תישארו עדיין חברים ממש טובים למרות שלי אישית יהיה קשה אם הייתי במצב שלך...
החבר הכי טוב שלי ואני היינו בקטע וזה לא הלך אבל כן נשארנו חברים טובים עד לפני חצי שנה אבל ניתקנו קשר לא בגלל זה בגלל סיבה אחרת.אבל אולי כדאי שתדבר איתה ותראה מה היא מרגישה וחושבת על המצב.לפעמים כן שווה להסתכן
F U
שואל השאלה:
תאמת שהיה לי פעם קטע עם מישהי ואמרתי לה שאם לא יילך אז נישאר חברים טובים, אבל בסוף לא יכולתי לשמור איתה על קשר.
אנונימי
תחזר אחריה והיא לא תדע מי זה , תשים לה פתקים שוקלודים ופרחים
בסוף שהיא תגלה היא תיהיה כל כך מופתעת ומוקסמת שהיא לא תוכל לסרב לך
ברגע שיש לך רגשות אליה זה הורס את החברות. זה לא יהיה כמו פעם, לפחות לא בשבילך. אז זה או שתסבול בשקט, או שתיקח סיכון ותדבר איתה.:)
וגם אם היא לא בקטע, יהיה מביך לתקופה ואז אם החברות שלכם מספיק חזקה אתם תחזרו להיות ידידים כשתתגבר עליה, אבל אי אפשר להתגבר אם אתה לא בטוח מה הצד השני מרגיש.

חוץ מזה נראה שאתה די בטוח ברגשות שלה כלפיך, אז לך עם תחושת הבטן!