6 תשובות
אם את מרגישה שהיא מורידה לך ואותך במקום לעשות לך טוב, סימן שהזוגיות פוגעת בכן, אגב בנות כמה אתן?
שואל השאלה:
אנחנו בנות 16 אני באמת לא מצליחה להפרד ממנה אני ממש מפחדת
אנונימית
מה היא אומרת על זה?
שואל השאלה:
לא אנרתי לה כלום היא פשוט לאחרונה ממש השתנתה והיא מתנהגת אליי ככ מגעיל ואני יודעת שאני פוגעת בה כנראה גם אני רק לא מצליחה לצאת מהמקום הזה אני באמת מפחדת לקום וללכת
אנונימית
ותשארנה חברות טובות לדעתך? או שתנתקנה קשר לגמרי? (סליחה על השפה... אני מורה פשוט חחח)
שואל השאלה:
לא חושבת שנשאר חברות כבר די מצינו את זה ואני נפגעתי יותר מידי בשביל שאני אוכל לדבר איתה
אנונימית