9 תשובות
ברחוב או באינסטגרם?
בדרך בה את חושבת שלך ולו יהיה הכי נוח ושתוכלו לפתח מכאן שיחה וכו..
לא צריך משהוא מיוחד ...
מספיק קריצה קטנה עם העין
מספיק קריצה קטנה עם העין
שואל השאלה:
בכיתה הוא נוסע איתי כל הזמן
בכיתה הוא נוסע איתי כל הזמן
אנונימית
הבנתי. פשוט להתחיל שיחה!
שואל השאלה:
ממה להתחיל זאת הבעיה !!!
ממה להתחיל זאת הבעיה !!!
אנונימית
תגיד לו פשוט שהוא מהמם ואת אוהבת אותו
שואל השאלה:
זה קשה ^
זה קשה ^
אנונימית
ממש לא קשה ....מניסיון אישי
באותו הנושא: