6 תשובות
לא...
אז למה 17+
ולא
לא
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה שילדים בני 15 יענו לי תשובות כי אני צריכה ורוצה את הקבוצת גיל שרשמתי
אנונימית
טוב אני עוד חודשיים 17