6 תשובות
לא...
אז למה 17+
ולא
ולא
לא
שואל השאלה:
כי אני לא רוצה שילדים בני 15 יענו לי תשובות כי אני צריכה ורוצה את הקבוצת גיל שרשמתי
כי אני לא רוצה שילדים בני 15 יענו לי תשובות כי אני צריכה ורוצה את הקבוצת גיל שרשמתי
אנונימית
טוב אני עוד חודשיים 17
לא
באותו הנושא: