9 תשובות
מדהים. יש משהו יותר טוב מלהיות עבד ה'? הרי עבד המלך כמלך. הקב"ה הוא מלך מלכי המלכים, והם קרובים אליו.
מקנאה בהם ממש, להרבה מהם אין את כל ההתעסקות עם המדיה, אינטרנט וזה מקסים בעיני
כמובן שלהיות חרדי זה עוד המון דברים, אבל זה תפס אותי
אני לא מתחברת ולא הייתי מצליחה לחיות ככה, אבל שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה. חלקם כבר רגילים לזה, אני לא.
לא אוהבת
אנונימית
בתור אחת שחיה את זה ומכירה מקרוב, יש לזה המון יתרונות... (אבל כמובן גם חסרונות כמו בכל דבר בעולם)
מהמם
רגוע ושליו
אנונימית
יותר טוב משלי זה בטוח
מצויין. הם יודעים להבדיל בין העיקר לטפל והחיים שלהם סבבה
אחלה אורח חיים יש להם