התחברות הרשמה

איזה שנתון הכי טוב לפי דעתכם?

22 בספטמבר 2021, 17:48
חוות דעתשנתוןגילאיםמלחמת שנתונים    
6 תשובות
2007/2004
אנונימית
2002
בן 23 אבל לא נראה בכלל
2004
במבה 4
2005
ד
דניאל פאנטום
>2007❤
-נודרת נדר הייתה פה-
אנונימית
1963
O
OneSorryIndividual
באותו הנושא:
לאיזה כיתה אתם עולים? ואיזה שנתון אתם?
איזה שנתון הכי נדפק מהקורונה לדעתכם!?
לאיזה כיתה אתם עולים? ואיזה שנתון אתם
איזה שנתון אתם?
איזה שנתון הכי טוב לדעתכם?
לאיזה תפקיד קביעה (בלי מיון) בצבא לדעתכם יקחו אותי לפי הנתונים?
לפי דעתכם מאיזה נתונים (קבא ,דפר ..) זה נתונים טובים ?
איזה שנתון הכי נדפק מהקורונה ואיזה הכי פחות?
לצורך נתונים לעסק, הייתי רוצה לדעת- בנות - איזה מידת תחתונים אתן ואיזה מידת חזיה?
איזה שנתון אתם?
איך אפשר לדעת על איזה דברים הורידו לי בנתונים של הצו הראשון??