3 תשובות
תחשבי שזה כמו שיעור נהיגה רגיל, אין משהו מיוחד
לבוא עם ביטחון
להרגע, לא משנה אם הטסטר העיר לך מלא הערות או דופק לך מבטים, להמשיך לנהוג רגיל ולא לוותר. אני הייתי בטוחה שנכשלתי והייתי שניה מלוותר כבר על הטסט ובסוף עברתי.

להקפיד להפנות את הראש לכיוון המראה כדי שהטסטר יראה שאתה מסתכל.

להסתכל במראה כשאתה פונה.

כשאתה לוחץ על ברקס להסתכל במראה האמצעית.

לא להסתכל יותר מידי במראות וגם לא פחות מידי.

2 ידיים על ההגה.

לזכור כל הזמן אם אתה בכביש חד סטרי או דו, ולפנות שמאלה בהתאם.

לשדר ביטחון.

בכביש שיש בו הרבה הולכי רגל לנסוע לאט, שהטסטר ירגיש בטוח.

להאט לפני כיכר ומעבר חציה גם אם אין הולכי רגל / מכוניות.

להתקדם לאט אל הצומת, להסתכל טוב שאין רכב ורק אז לעבור.

לשים לב לרמזור.

והכי חשוב לא לשכוח להדליק נורמלי את הרכב. יש הרבה שנופלים על זה לפני שהטסט מתחיל. (אמברקס, דרייב וזה)

זהו נראה לי, בהצלחה❤