7 תשובות
לא נראלי
לא זוכרת מתי אבל יש איזה משהו בסינימה
כן כן כן מתחילים מחר להקרין את הסרט הראשון בתלת מימד
כן וזה כל כך מגניב!
אנונימית
אם כן מישהו יכול לשלוח לי קישור עם הפרטים
תחפש "הארי פוטר בקולנוע" או בכל היס פלאנט אבל לא בטוח שכבר נשאר כרטיסים
אנונימית
כןןןן