19 תשובות
זה עבודה זרה
שואל השאלה:
אלו טיעונים חלשים מאוד סליחה
אלו טיעונים חלשים מאוד סליחה
עבודה זרה זה טיעון חלש???
זה יהרג ואל יעבור
זה יהרג ואל יעבור
שואל השאלה:
אתה צריך להסביר גם למה זה עבודה זרה ואם גוי יאמין בזה אז מה הבעיה לא מדברים מנקודת מבט יהודית עכשיו יגבר
אתה צריך להסביר גם למה זה עבודה זרה ואם גוי יאמין בזה אז מה הבעיה לא מדברים מנקודת מבט יהודית עכשיו יגבר
1 כל אמונה באל אחר זה עבודה זרה
2 גם לגוי אסור לעבוד עבודה זרה
3 תחפש בגוגל את השבועה של האבירים הישועים זה אכזרי מספיק
2 גם לגוי אסור לעבוד עבודה זרה
3 תחפש בגוגל את השבועה של האבירים הישועים זה אכזרי מספיק
^הנצרות היא לא עבודה זרה. עבודה זרה = סגידה לאלילים ואמונה ביותר מאל אחד. הנוצרים מאמינים באל אחד (אלוהי ישראל, דרך אגב), משמע הנצרות היא לא עבודה זרה, אין אצלנו אלילים אנחנו דת מונותאיסטית, אם נצרות הייתה עבודה זרה היינו נחשבים דת פוליתאיסטית אבל אנחנו לא, כל הדתות האברהמיות הן מונותאיסטיות
מתפללים ליש"ו
הרמב"ם אמר בפירוש שהם עובדי עבודה זרה
הרמב"ם אמר בפירוש שהם עובדי עבודה זרה
^^ לפי היהדות האל הוא אחד ויחיד, אינו דמות הגוף ואינו גוף. לפי התפיסה הנוצרית לאל כמה צורות - האב, הבן ורוח הקודש, וזה למה הנצרות היא עבודה זרה.
מאיזה בחינה טיעון נגד? באיזה שיח? מנקודת מבט של יהדות, מדע, אסלאם?
השאלה לא ברורה
השאלה לא ברורה
שואל השאלה:
מנקודה אובייקטיבית
מנקודה אובייקטיבית
^אין דבר כזה
^^^עיין רמבם
שואל השאלה:
למה לא??? פשוט למצוא סתירות בין דברים שהנצרות בעצמה טוענת סתם דוגמא...
למה לא??? פשוט למצוא סתירות בין דברים שהנצרות בעצמה טוענת סתם דוגמא...
הנצרות עדיין לא הוכיחה שהיא אמיתית אז אין אפילו מה לסתור אותה
^^זה משהו אחר, זה ביקורת אימננטית (פנימית) שנעשית בשיח נוצרי עצמו
אין לי תשובה לזה
אין לי תשובה לזה
יש לי. כל האמונה שלהם מתבססת על זה שאלוקים עזב את היהודים ועכשיו הוא איתם. אם הוא עזב אותנו איך הקמנו מדינה? (לא חלילה מזלזלת רק אומרת)
שואל השאלה:
^כל האמונה? ברו... בעיה....
^כל האמונה? ברו... בעיה....
^^מה גם שכתוב המלא מקומות הבטחה שלא לא יעזוב
ממליץ על הספר של רבי חסדאי קרשקש זיע"א "ביטול עיקרי דת הנוצרים" (בקישור מצורף). הספר סותר את כל העיקרים של הנצרות, והשילוש - זה הדבר הראשון שהוא סותר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: