7 תשובות
עם התאורים שנתת יכולה להיות ילדה יפה וילדה מכוערת
זה תלוי גם בתווי פנים ובגזרה של הגוף אבל בעיקרון זה יפה (לדעתי)
בדרך כלל אם יש לך אף יפה אז הכל סבבה.
בוא נגיד שאת פצצה אם יש לך אף יפה.
שאת לא יפה..
ושאת מתארת את זה ככה כדי שנחמי לך שתרגישי טוב עם עצמך..
סליחה שזה ישיר מידי...
אם את רוצה תשלחי תמונה..
אנונימי
מה יש לך תקרא איזה כוסית היא..!
אל תקשיבי לו את יפיפיהה!
אתה שם לב שהיא מחלקת פרחים לאלה שמחמיאים לה..
היא לא שלמה עם עצמה..
אנונימי
ואוו אחי מה אתה נופל עליה כולה בחורה טובה שרוצה שיחמיאו לה נוו זה בסדר..
אתה יודע מה זה בנות.. אני מודה שלדעתי היא יפה לפי מה שהיא מתארת..