2 תשובות
לפעמים כי או שמחליטים שאתה מסוכן מידיי לחיות בסביבת אנשים אחרים בגלל הבעיות שלך או שאתה עלול לפגוע בעצמך בגלל הבעיות שלך
הפרעות אכילה קשות
פגיעה עצמית ממושכת
וכל מיני מחלות נפש למיניהם