6 תשובות
אוי אני מצטערת.. ): כןאב.
בואנה את סתומה
או שזה מאהבה שאת מבינה שככה הוא יהיה מאושר או שאת צקיכה להחלם על שלך אחותי הוא לא יחכה לך שאת מביאה לו אופציה אחרת
שואל השאלה:
לתגובה השנייה,
אין לי מה לומר
את צודקת
אבל מה היית עושה במצב שלי?
אנונימית
אם את באמת אוהבת אותו ואת חושבת שאת יותר מתאימה לו אז תפסיקי את זה את רוצה אותו שיהיה שלך.
לפי מה שהבנתי, את עוזרת לו להשיג אותה לא?
אז לא בעיה. תפסיקי לדבר איתו עליה, ותתחילי ליצור איתו שיחה על שניכם!!
וכל פעם שהוא מגיע לדבר עליה תעבירי נושא.
הכי קל. הכי פשוט.
טעות לעשות את מה שעשית, לא תהיה דרך חזרה