2 תשובות
זה באמת קשה, אבל אל תתן להם להפחיד אותך. הם רק מנסים להכין אותך כדי שתהיה מוכן לכל מקרה.
אני סיימתי לימודים בשנה שעברה ואני זוכרת את יא, אבל תזכור שבגלל הקורונה משרד החינוך בא לקראת התלמידים, מוריד חומר, משנה נהלים וכו. אני חושבת שזה הדבר היחיד שבזכותו קיבלתי בגרות אם להיות כנה. שהיה הרבה יותר קל מאשר בשנה רגילה.
הם סתם מנסים להפחיד
כן השנה תהיה לחוצה וקצת עמוסה אבל לא כל כך כמו שאומרים אין באמת איך להתכונן בחופש
פשוט תשקיע בלימודים ואל תזלזל
אנונימית