10 תשובות
שואל השאלה:
ואני בת 16
סבון פנים
קחי ריקוטן נראלי ככה כותבים
skincare_avital הצילה לי תעור תתייעצי איתה בנאדם מושלם ואני סוגדת לה
את עדיין בגיל ההתבגרות וזה ההורמונים,
תטפלי בעור שלך יותר ונסי לטפח אותו יותר.
I:
גיל ההתבגרות סביר להניח
הולכים לרופא עור
שואל השאלה:
אבל ריקוטן זה רק עם מרשם ולכאלה עם אקנה ממש לא?
לא יודעת ראיתי מלא בנות בטיקטוק שלוקחות תנסי ללכת לרופא עור ולבדוק מה הוא ממליץ תך לעשות אני קיבלתי מהקוסמטיקאית של אמא שלי משחה כזאת אבל פעם אחת ישנתי איתה ופשוט כל האיזור ששמתי שם היה אדום ומתקלף וזה היה מזעזע אז בשבילך עדיף לך שתלכי לרופא עור
בטח הורמונלי
תסתכלי אולי זה יעבור, אם לא לכי לרופא עור
תלכי לרופא עור ולקוסמטיקאית טובה
הקוסמטיקאית יכולה להתאים לך תכשירים והרופא עור ראקוטן במידת הצורך