התחברות
הרשמה
איך יכול להיות שבחיי לא היה לי חצקון אחד ובגיל 17 התחילו לי פתאום מלא??
28 במרץ 2020, 21:37
חצ'קונים
פצעונים
אקנה
פנים
תשובה אחת
הורמונים
כ
כי שימי מת על החלון
באותו הנושא:
חברה שלי שונאת אותי כי שלחתי לה חצקון משתין מבית שחי של בן אדם
אם הייתם יכולים להיות חיה, איזו חיה הייתם בוחרים להיות?
אם הייתם יכולים לבחור להיות חיה, כל חיה, ליום אחד - באיזו הייתם בוחרים?
אם מישהו היה חי בשנות ה80 יכול להיות שהוא היה חי גם בשנת 2013?
באיזה גיל מתחיל להיות לבנות שיערות בבית שחי?
אם הייתם יכולים להיות חיה איזה חיה הייתם?
יש לי שערה הפוכה בבית שחי שגדל להיות כמו חצקון וזה כואב! איך מטפלים?
אם היית יכול להיות חיה ליום אחד, איזו חיה היית בוחר ולמה
יש לי מחר דייט וגדל לי חצקון, מה לעשות עם חיי?
אם הייתם יכולים להיות חיה איזה חיה הייתם?
אם הייתם יכולים להיות כל חיה איזה חיה הייתם?