תשובה אחת
אני לא יודעת אם זה קל, אבל אני אוהבת לחתוך את הרצועות של הנייר הצבעוני לחלקים ( כאילו לרצועות רק קטנות וצרות יותר) ולעשות מהן מיני שרשראות. ואז לעשות את המנורה הרגילה של הדף עם הגזירות (את יודעת למה אני מתכוונת..) ואז לתלות את המנורה מלמעלה ושלשל ממנה את המיני שרשראות. זה נראה כמו שנדליר קטן ואני מתה על זה.
מקווה שזה היה ברור חח