10 תשובות
מתבייש בך?? אז תזרקי אותו. לא מגיע לך שהוא יעיף עלייך את חוסר הביטחון שלו, ויפגע בך בגלל זה. מגיע לך אדם שלא רק לא יתבייש, אלא יתגאה להראות איתך ליד אנשים
שואל השאלה:
כן!
אנונימית
למה הוא מתבייש בך?
שואל השאלה:
הוא אומר שזה בגלל שהוא יותר נמוך ממני אז הוא לא מחבק אותי ליד אנשים שהוא שונא כדי שלא. יציקו לי
אנונימית
אז יש חו ביטחון עצמי נמול הוא מרגיש שירדו עליו או שיגידו לך "למה בחרת דווקא נמוך כמוהו"
שואל השאלה:
אז מה לעשות
אנונימית
להעלות לט תביטחון ומי שיגיד את זה תצאי עליו כזה תעקצי אותו או שתתעלמי ותגידי לחבר שלו שזה לא משנה ואת אוהב אותו דברים כאלו כי הוא לא מתבייש בך הוא מתבייש בעצמו
שואל השאלה:
לא הבנתי אותך 1me
אנונימית
תסבירי לו שככה את רואה את זה כאילו הוא מתבייש בך
1Me
אם זה מפריע לך שהוא מתבייש בך אז שילך לחפש מי ינענע אותו