7 תשובות
רק אם את לא אוהבת.אותו
אם את לא אוהבת אותו תיפרדי. על זה שהוא נמוך על תיפרדי ממנו זה לא אשמתו.
אנונימי
אם את מרגישה צורך להפרד ממנו רק בגלל הסיבה הזאת סימן שאת לא אוהבת אותו באמת. אז תפרדי.
לדעתי מיותר שתיפרדי ממנו רק בגלל הגובה.
מה זה משנה אם הוא נמוך ממך בכמה סנטימטרים את אוהבת אותו וזהו
רק בגלל גובה ? זה אומר שאת בכלל לא אוהבת אותו
לא למה שתעשי דבר כזה