38 תשובות
לרדת מ 100 בנץ לשמונים בחודש וחצי בגלל חיטוב גרוע זה נחשב?
שואל השאלה:
וואי הרמת 100? זה המון.
אני יותר התכוונתי לכאלה שפשוט ראו שהמשקל שלהם לא נמוך וישר ירדו במשקל ואיבדו מסת שריר למרות שגם כשהם היו במשקל גבוה יחסית הם היו עם רמות שומן לא מאוד גבוהות.
אני יודע שיש הרבה בנות כאלה עם ישבן גדול ושרירים ברגליים ומסת שריר אבל שראו שהמשקל שלהן לא נמוך במיוחד אז הן פשוט ירדו ואיבדו מסת שריר.
אבל הסיפור שלך לא פחות מעניין, איך ירדת ככה? כשזה קרה ידעת שאתה מאבד מסת שריר? ידעת שיש לך מסת שריר גבוהה שמהווה חלק גדול מהמשקל שלך? היה לך מודעות בנושא?
וואי הרמת 100? זה המון.
אני יותר התכוונתי לכאלה שפשוט ראו שהמשקל שלהם לא נמוך וישר ירדו במשקל ואיבדו מסת שריר למרות שגם כשהם היו במשקל גבוה יחסית הם היו עם רמות שומן לא מאוד גבוהות.
אני יודע שיש הרבה בנות כאלה עם ישבן גדול ושרירים ברגליים ומסת שריר אבל שראו שהמשקל שלהן לא נמוך במיוחד אז הן פשוט ירדו ואיבדו מסת שריר.
אבל הסיפור שלך לא פחות מעניין, איך ירדת ככה? כשזה קרה ידעת שאתה מאבד מסת שריר? ידעת שיש לך מסת שריר גבוהה שמהווה חלק גדול מהמשקל שלך? היה לך מודעות בנושא?
אנונימי
100 בנץ לחזרה כמובן אני מתאמן לרוב כוח
כן ירדתי המון בשריר ובמסה בגלל הקורונה הייתי 78 קילו על 1.80 ירדתי לשישים ושבע משהו כזה בגלל שלא היה לי כוח להתאמן
ואז שעליתי בחזרה את כול המסת שריר הזאת מהר מאוד ניהיה לי סימני מתיחה בכתפיים ובחזה כמו שריטות של טיגריס כזה.
כן ירדתי המון בשריר ובמסה בגלל הקורונה הייתי 78 קילו על 1.80 ירדתי לשישים ושבע משהו כזה בגלל שלא היה לי כוח להתאמן
ואז שעליתי בחזרה את כול המסת שריר הזאת מהר מאוד ניהיה לי סימני מתיחה בכתפיים ובחזה כמו שריטות של טיגריס כזה.
לא מומלץ לרדת ככה הרבה
שואל השאלה:
אה זה כי עשית חיטוב כשאתה לא מתאמן.
אתה מזו?
אה זה כי עשית חיטוב כשאתה לא מתאמן.
אתה מזו?
אנונימי
אם באלך להתחטב תרד מקסימום חצי קילו בשבוע
התאמנתי אבל רק סטריט וזה מעפן
שואל השאלה:
בכלל לא מעפן.
אתה מזו?
בכלל לא מעפן.
אתה מזו?
אנונימי
ולא עשיתי חיטוב אחי סתם לא אכלתי לא היה לי כוח לאכול הרבה
מה זה מזו
שואל השאלה:
מאיפה איבדת הכי הרבה מסת שריר?
מאיפה איבדת הכי הרבה מסת שריר?
אנונימי
שואל השאלה:
מזו זה הסוג של הגוף.
אלה שיש להם מבנה גוף חסון באופן טבעי יחד עם חילוף חומרים מהיר ויכולת לעלות במסת השריר בקלות
מזו זה הסוג של הגוף.
אלה שיש להם מבנה גוף חסון באופן טבעי יחד עם חילוף חומרים מהיר ויכולת לעלות במסת השריר בקלות
אנונימי
ידיים כתפיים רגליים
אה לא אני אקטו
שואל השאלה:
ונהיית דקיק יותר ברגליים? קרה למשל שג'ינסים נהיו גדולים עליך?
ונהיית דקיק יותר ברגליים? קרה למשל שג'ינסים נהיו גדולים עליך?
אנונימי
אתה מבין זה למה אם אני מפסיק לאכול ולהתאמן אני מתפנצר מהר זה בעיה
שואל השאלה:
אז אתה כנראה אקטו שרירי מאוד
אז אתה כנראה אקטו שרירי מאוד
אנונימי
בתאומים לא כי יש לי תאומים גדולים יחסית וארבע ראשי איבדתי הרבה
אם אתה שואל החולצות לא היו צמודות לי בידיים יותר וברגליים גם
שואל השאלה:
האמת גם אני אקטו.
אם אני אוכל משמעותית פחות מבלי להתאמן אני מאבד מסת שריר מהר
אבל אם אני לא מתאמן אבל כן אוכל כמו שצריך אז אני לא מאבד מהסיבה שצברתי הרבה חוזק ביחס לשרירים שיש לי
האמת גם אני אקטו.
אם אני אוכל משמעותית פחות מבלי להתאמן אני מאבד מסת שריר מהר
אבל אם אני לא מתאמן אבל כן אוכל כמו שצריך אז אני לא מאבד מהסיבה שצברתי הרבה חוזק ביחס לשרירים שיש לי
אנונימי
שמע אני יחסית שרירי אבל אני צריך לשמור על זה טוב טוב למה אם אני לא אוכל מספיק קלוריות אני יכול לרדת חצי קילו ביום זה מעצבן
שמע הטיפ אני יכול להביא לך אם אתה מפסיק להתאמן לתקופה תאכל רגיל שלא תאבד משקל אתה כן קצת תשמין אבל לפחות שתחזור להתאמן תשמור על המבנה
אני עכשיו בן 18 התחלתי להתאמן לפני ארבע שנים במשקל 45 קילו ועכשיו אני כמעט שמונים על 15 אחוז שומן בערך
שואל השאלה:
אתה מטורף.
אני גם מאבד משקל בקלות, מספיק שאני מפספס ארוחה המשקל שלי מתעגל כלפי מטה
אתה מטורף.
אני גם מאבד משקל בקלות, מספיק שאני מפספס ארוחה המשקל שלי מתעגל כלפי מטה
אנונימי
אני לא ממש לא מטורף אני הייתי בדיוק כמוך ואז התחלתי באמת לאכול כמו מטורף
איזה 4000 קלוריות ביום והתחלתי באמת להתאמן חזק בנץ דדליפט סקוואט ולנסות להעלות משקל כול אימון זה פשוט
איזה 4000 קלוריות ביום והתחלתי באמת להתאמן חזק בנץ דדליפט סקוואט ולנסות להעלות משקל כול אימון זה פשוט
שואל השאלה:
ואף פעם לא הרגשת תסמינים במערכת העיכול?
ואף פעם לא הרגשת תסמינים במערכת העיכול?
אנונימי
תוסיף לך פרי וורקאוט ומטאל לכל אימון כבד תתאמן כמעט עד כשל ותגדל כמו מטורף מילה שלי
יש תסמינים במערכת העיכול אבל אתה תתרגל הקיבה שלך תגדל
אם אתה רוצה טיפים דבר איתי בפרטי
שואל השאלה:
תותח!
סקוואטים אתה לא עושה, נכון?
תותח!
סקוואטים אתה לא עושה, נכון?
אנונימי
עושה
אימון רגליים שלי זה הולך סקוואט דדליפט לג פרס לג אקסטנשיין ותאומים בסוף
אני
שואל השאלה:
כמה קג אתה עושה בסקוואט?
כמה קג אתה עושה בסקוואט?
אנונימי
אני בהתחלה עושה
חימום מוט
שישים לשמונה
שבעים לשש
שמונים לארבע
מאה לשלוש
ומאה ועשר לאחד
חימום מוט
שישים לשמונה
שבעים לשש
שמונים לארבע
מאה לשלוש
ומאה ועשר לאחד
שואל השאלה:
נשמע טוב.
אני עושה 200 ל0
נשמע טוב.
אני עושה 200 ל0
אנונימי
תתחיל להתאמן כוח חשוב שאתה מתאמן טבעי
אני עושה את התכנית אימונים dup של דיוויד לאיד אחלה תוכנית
באותו הנושא: