3 תשובות
אמ על כל דבר אפשר על התאבדות על הפרעות אכילה על קשר טוקסיק עם חברה ועוד מלא כל מה שעולה לך בראש
ניצול כלכלי של המעמד הבורגני בקפיטליזם כשהם שולטים למעשה לא רק על השכר של העובדים שלהם אלא גם לאמצעי הייצוא והייבוא. ככה נגיד עיירת כורים שנבנתה במיוחד כי יש ליד מכרה, תלויה לגמרי בבורגני שיביא סוחרים מבחוץ שיספקו אוכל (וגם לבנות תשתיות אחרות בעיירה). באופן הזה כמו שמרקס ציין השכר עצמו זניח ואינו האופן בו הפועל מנוצל, אלא האופן שבו הוא נאלץ לבזבז את השכר שלו.
חוץ מזה דתות מנצלות את הפחד של המאמינים שלהם, את אמונותיהם התפלות, או את הקלות שהם יכולים להתסיס אותם כנגד אנשים חיצונייך או דת אחרת.
שואל השאלה:
מרשים. העלת דברים יפים שלא חשבתי עליהם ^^