7 תשובות
לא.
לא
אמרו לי שזה הרוק שלי
מתה לא
אמרו לי לבלוע את זה לא יודעת מה איתכם
רק לך
ירד לי דם אצל רופא שיניים רק פעם אחת כשעשו לי עקירה (למיטב ידיעתי - אולי לפני זה ירד לי דם וניקו את זה עם שואב הרוק הזה שיש להם), וידעתי שזה דם והכול היה טוב
באותו הנושא: