9 תשובות
גם ככה הצום שלך היה לחינם כי היית בטלפון
להתאפק עוד טיפה או לחלופין פשוט לשבור, זו בחירה שלך.
אם אתה במכשיר חשמל כבר שברת את הצום , אם אתה עדיין רוצה לצום יש רק עוד 20-30 דקות והייתי כבר מחכה שזה יגמר
חצי שעה וסיימתת
קטן עלייך
עוד 20 ומשהו דקות תחזיק מעמד
בינתיים תתעסק במשהו
צא החוצה לעשרים דקות
להתאפק עוד קצת
ממש עוד קצת להתאפק גם לי קשה רצח עוד כמה דק וזה מאחורינו!