4 תשובות
כי זה קליל, טעים וזמין ויש בזה סוכר
לא כולםם
אחרי שיוצא הצום עדיף לא להעמיס ישר על הבטן ולהחזיר סוכר לגוף אז הרוב אוכלים עוגה ושותים תה ואחרי 15 דקות בערך ארוחה
כי לדפוק ארוחה ענקית אחרי 25 שעות בלי לאכול זה לא בריא. עדיף להחזיר סוכרים לגוף בהדרגה.
באותו הנושא: