6 תשובות
עדיף צנוע, זה יום אחד בשנה וה' שמח מכל מאמץ שתעשי:)
אנונימית
רצוי צנוע
צנוע, לא חייב לבן
אמ.. זאת בחירה שלך תלבשי מה שבא לך
זה לא צנוע חח
ג'ינס זה לא צנוע מצטערת לומר לך
ג'ינס זה לא צנוע מצטערת לומר לך
אנונימית
שואל השאלה:
בשבילי זה כן3>
בשבילי זה כן3>
אנונימית
באותו הנושא: