6 תשובות
מניחה שזה פשוט מסורת כמו לחגוג חגים וכולי...
אבל אני דתיה אז לא יודעת אם זה באמת נכון /:
בשביל המסורת, ויום אחרי כן הם טוחנים צ*זבורגר
כי בגיל 13 האמנתי באלוהים ורציתי לעלות לתורה
בשביל האירוע או בתור מסןרת
לא יודעת לא חגגתי בכלל
סתם מסורת כזאת שיש הרבה שעושים יש מצב שהם סתם מאמינים ורוצים לחגוג ככה בר /בת מצווה
סיבה למסיבה
לשמור על מסורת