5 תשובות
כי זו מסורת, וכי זה חשוב.
אנונימית
בטח, כי אומנם אנחנו חילוניים אבל בכל זה יהודים
ההורים שלי מכריחים אותנו לחגוג חגים בגלל מסורת אבל אם זה היה תלוי בי כנראה שלא הייתי עושה כלום
שהיתי חילוני (בעוונתי הרבים) חגגתי, כי זה מה שידעתי שזה מה שאלןקים צוה (למרות שלא הייתה לי הרבה ידע בעניין, וכל והייתי חילוני), והייתי מתבחר לערכים ולסמר של החג לפי מה שהייתי יודע אז. (מה לעשות שלא לימדו אותי אתו התורה כמו שצריך שהייתי ילד?)
אתאיסטית, אם הייתי יכולה לא הייתי חוגגת בכלל..
אני חוגגת כי זה חשוב למשפחה שלי ואני רוצה לכבד אותם
אני חוגגת כי זה חשוב למשפחה שלי ואני רוצה לכבד אותם
באותו הנושא: