תשובה אחת
זה קשור לאם את הנדסאית או לא
אני קיבלתי רב"ט אחרי 4 חודש כי עשיתי הנדסאי
אם את לא הנדסאית אני מניח שאת מקבלת אחרי 9 חודשים (משהו כזה) כמו כולם