9 תשובות
לא זה לא הגיוני
אם זאת פעם ראשונה אולי כן עדיף שכן תעשה רק אוכל אבל תנסה מקסימום תשתה אם לא תהיה מסוגל, אם אתה מנסה מה שאתה יכול הכל בסדר
לא, אם כבר אז עדיף שלא תצום בכלל כי זה לא ייחשב שצמת.
זה לא נחשב צום
תכנית זה לא נחשב לצום אבל אם זה פעם ראשונה אז סבבה זה נחשב כמו להתאמן כזה אני יודעת שבנות חייבות מגיל 12 את כל הצום אז לפני ההיתי צמה חלקים ובגיל 11 צמתי הכל אז יותר קל לי לצום כי התרגלתי כבר (בנים חייבים מגיל 13)
מאיפה אתה יודע שיהיה לך קשה אם אף פעם לא ניסית
ותכלס זה כל המהות של צום
אף אחד לא אמר שיהיה קל
כולם התחילו מתי שהוא בגיל מסויים
ותכלס זה כל המהות של צום
אף אחד לא אמר שיהיה קל
כולם התחילו מתי שהוא בגיל מסויים
תנסה לצום עם הכל מקסימום תישבר באמצע שאני צמחי פעם ראשונה זה לא היה קשה(צמתי עם הכל כיאלו לא אכלתי לא שתיתי ולא כלום)
תנסה בלי לאכול ולשתות בהתחלה, ואם תרגיש שממש קשה לך אז תחליט מה לעשות
באותו הנושא: