3 תשובות
אל תסתירי תבכי שלך ואל תעצרי אותו
זה טוב לבכות, להשאיר בפנים זה פחות טוב
החיים הם תקופות, יש תקופות טובות ויש תקופות פחות טובות כרגע את בפחות טובה אבל את תקומי ממנה
בקשר לזה שכולם מצפים ממך להרבה, אולי תנסי שוב לדבר עם האנשים האלה? ואם זה לא מצליח אני אומרת לך
לעשות מה שאת יכולה קודם זה הכי חשוב, תעשי מה שאת רוצה אז מה עם הם רוצים? שירצו עד מחר אלה החיים שלך
לגבי זה שאת שונאת את עצמך, למה את שונאת? אני בטוחה שאת בן אדם יפה מבפנים ומבחוץ, תחזרי שוב ושוב על מילים טובות שיעזרו לך תגרמי לזה להקלט אצלך במוח שלא יצאא
ותשימי שירים שירגיעו אותך קצת תזכרי אולי בדבר טוב שקרה לך, בטוח יש משהו כזה:)
ואת יכולה לדבר איתי תמיד, את לא לבד❤
זה טוב לבכות, להשאיר בפנים זה פחות טוב
החיים הם תקופות, יש תקופות טובות ויש תקופות פחות טובות כרגע את בפחות טובה אבל את תקומי ממנה
בקשר לזה שכולם מצפים ממך להרבה, אולי תנסי שוב לדבר עם האנשים האלה? ואם זה לא מצליח אני אומרת לך
לעשות מה שאת יכולה קודם זה הכי חשוב, תעשי מה שאת רוצה אז מה עם הם רוצים? שירצו עד מחר אלה החיים שלך
לגבי זה שאת שונאת את עצמך, למה את שונאת? אני בטוחה שאת בן אדם יפה מבפנים ומבחוץ, תחזרי שוב ושוב על מילים טובות שיעזרו לך תגרמי לזה להקלט אצלך במוח שלא יצאא
ותשימי שירים שירגיעו אותך קצת תזכרי אולי בדבר טוב שקרה לך, בטוח יש משהו כזה:)
ואת יכולה לדבר איתי תמיד, את לא לבד❤
הי את יכולה לדבר איתי והכל בסדר
קחי נשימה, בסופו של דבר כולנו בני אדם
זאת תקופה והיא תעבור
יהיה בסדר
קחי נשימה, בסופו של דבר כולנו בני אדם
זאת תקופה והיא תעבור
יהיה בסדר
דברי
באותו הנושא: