התחברות
הרשמה
יש פה מישהו שמבין בצבא ויכול להגיד לי מה צריך ואם זה קשה להתגייס ליחידה עילית כמו שייטת או סיירת מטכל
אני יודע שזה קשה אבל מה רמת הקושי ביחס ליחידה רגילה
14 בספטמבר 2021, 20:53
יחידה קרבית
שייטת 13
סיירת מטכ"ל
גיל 18
תשובה אחת
המסלול קשה מאוד.
צריך לעבור גיבוש יום סיירות וראיונות
l
ltamar
באותו הנושא:
מישהו שמבין באנגלית ויכול להגיד לי אם כתבתי נכון?
מישהו שמבין ויכול להגיד לי איך בדיוק מתרכזים ולומדים ואיך משלבים בין מלא תחביבים בזמן הלימודים?
מישהו שמבין במנגה ויכול להגיד לי מאיזה מנגה התמונה הזאת?
מישהו שמבין ביחידת המודיעין 8200 בצבא ויכול להסביר לי איך ומה עושים כדי להתקבל?
מישהו שמבין בתפקדים בצבא ויכול לעזור לי
מישהו שמבין במחשבים ויכול להגיד לי אם המחשב בקישור שווה קנייה?
מישהו שמבין/ה באינסטגרם ויכול/ה להגיד לי אם הפיד שלי מסודר יפה?
מישהו שמבין בצבא ויכול לעזור לי רגע?
מישהו שמבין בפרופיל בצבא ויכול לבוא להודעות?
מישהו פה עשה מיון למערך הפסיכוטכני בצבא ויכול להגיד מה פחות או יותר קורה שם?
מישהו/י בצבא שמבינים טיפה איך המערכת הרפואית בצבא עובדת ויכול לעזור לי