11 תשובות
כן אני מאומצת יש בזה משהו רע?
או אם לא באה לך תגידי להם שזה לא ענינם
או אם לא באה לך תגידי להם שזה לא ענינם
שואל השאלה:
הם חופרים לי שואלים עם אני מאומצת איך לענות להם
הם חופרים לי שואלים עם אני מאומצת איך לענות להם
אנונימית
תגידי להם כן עם בטחון עצמי
שואל השאלה:
ואם הם ישאלו כל מיני שאלות
ואם הם ישאלו כל מיני שאלות
אנונימית
אז אל תעני
אם אין לך בעיה לשתף תספרי להם
אם את לא רוצה תאמרי בבטחון שזה לא עניינם ואת לא רוצה לפרט
אם את לא רוצה תאמרי בבטחון שזה לא עניינם ואת לא רוצה לפרט
תגידי להם: "זה לא עניינכם, ואם אני ירצה לשתף אתכם אז אני ישתף"
אנונימית
אין לך מה להתבייש בזה
את יכולה להגיד להם שלפחות אותך בחרו
את יכולה להגיד להם שלפחות אותך בחרו
זכותך לא לענות
או להגיד לא
או כן מה שתחליטי
או להגיד לא
או כן מה שתחליטי
כן יש לכם בעיה
אם את לא רוצה לענות תתעלמי מהם אם את רוצה לעמוד על שלך תגידי להם: כן, ולפחות בי מישהו בחר :)
באותו הנושא: