10 תשובות
כל מי שיכתוב לה פה יגיד לך זה לא נורא הכל טוב ואני אהיה אמיתית איתך ! אם היו יודעים שאני גולשת פה הייתי מובכת ( אני מדברת על עצמי , כל אחד ומה שהוא מרגיש וחושב ) ואני נראה לי טיפה מבינה אותך ומבינה למה זה מביך . אל תפסיקי להשתמש באפליקציה תעשי מה שטוב לך ואל תמחקי את המשתמש או משהו בסגנון , יותר נכון תשימי עליו אלף *** הוא לא שווה את המבוכה הזאת
אני דיברתי עם מישהו באתר ואז גיליתי שזה החבר הכי טוב שלי חחח
שואל השאלה:
הוא גילה עליי דברים שממש מביכים אותי שהוא יודע
ואין לי מה לעשות עם זה
הוא גילה עליי דברים שממש מביכים אותי שהוא יודע
ואין לי מה לעשות עם זה
אנונימית
לא ביג דיל.
כולה עוד רשת חברתית...
כולה עוד רשת חברתית...
שואל השאלה:
^זה רציני בשבילי שהוא יודע עליי את הדברים האלה
אני לא יודעת מה לעשות
^זה רציני בשבילי שהוא יודע עליי את הדברים האלה
אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
ואני די בטוחה שגם חברים שלו יודעים
והם גם חברים שלי
ואני די בטוחה שגם חברים שלו יודעים
והם גם חברים שלי
אנונימית
תפתחי משתמש חדש
שואל השאלה:
^זה לא משנה לי לפתוח משתמש חדש כי הוא כבר יודע שזו אני ויודע עליי דברים
^זה לא משנה לי לפתוח משתמש חדש כי הוא כבר יודע שזו אני ויודע עליי דברים
אנונימית
חחח נו באמת
אני רק הייתי שמחה לדעת שאנשים יודעים שאני פה כי ככה הם יבינו מי אני באמת בכל מקרה תשני שם ופרופיל ונגמר הסיפור
אני רק הייתי שמחה לדעת שאנשים יודעים שאני פה כי ככה הם יבינו מי אני באמת בכל מקרה תשני שם ופרופיל ונגמר הסיפור
מה יש לך להתבייש את עוזרת לאנשים.. בשביל זה האתר
באותו הנושא: