7 תשובות
את גרה בעיר עם ים? הוא קרןב? אם כן תלכי לים לפעמים זה עוזר אל תכנסי אבל תשבי מולו זה מרגיע
לישון
שואל השאלה:
לים ב2 בלילה? לא..
לים ב2 בלילה? לא..
אנונימית
לא להכנס כמובן כן
אבל לשבת בחוץ על אבן שם ולנשום אוןיר
ואם ישלך כלב תקחי אותו לסיבוב איתך
אם היה לי אופצחה לים אני מצידי לילה שלם שם
אבל לשבת בחוץ על אבן שם ולנשום אוןיר
ואם ישלך כלב תקחי אותו לסיבוב איתך
אם היה לי אופצחה לים אני מצידי לילה שלם שם
שואל השאלה:
אני שומעת מוזיקה
אני שומעת מוזיקה
אנונימית
מוזיקה שמחה
לשמוע מוזיקה טובה
לצאת לסיבוב קטן
לשבת באוויר ולהרגע
לצאת לסיבוב קטן
לשבת באוויר ולהרגע
באותו הנושא: