4 תשובות
כן עשיתי כמה פעמים שהיה לי גשר
אפשר, כשיש גשר הסיכוי להצטברות אבנית גבוהה יותר לכן דווקא טוב ללכת לשיננית בזמן הזה.
אפשר וגם צריך בתדירות יותר גבוהה
בשניים לא בבטן כן
אנונימית