14 תשובות
כן למה לא אבל יש מבחנים שאת צריכה לעבור
את צריכה לעשות את הקורס
כן כי יש קורס וזה
יש קורסים במדא ולאט לאט מתקדמים עד שאת ממש מצטרפת לצוות, אם יש פה חברה של מדא הם גם יפרטו
כן לא חייב ידע קודם ברפואה
מעבירים אותך קורס של עזרה ראשונה וזהו
מעבירים אותך קורס של עזרה ראשונה וזהו
אבל אני חושבת שאת תוכלי רק שנה הבאה כי הקורס והמבחנים הם בקיץ, והשנה כבר היה
יש קורס שמעבירים
ברור כל הילדים באים לשם בדיוק כמוך בלי שמץ של מושג על רפואה
בשביל זה יש קורס 60
בשביל זה יש קורס 60
לפני שאת מתקבלת למדא ועולה על אמבולנסים יש קורס שך חצי שנה בערך עם המון חומר
ברור
אף אחד לא בא עם ידע קודם, בגלל זה עוברים בהתחלה קורס לפני שמתחילים להתנדב
אף אחד לא בא עם ידע קודם, בגלל זה עוברים בהתחלה קורס לפני שמתחילים להתנדב
כן אני הייתי בדיוק באותו המצב באתי עם אפס ידע על רפואה וכיום אני מתנדב פעיל מה שכן צריך הרבה פעמים לשבת וללמוד במקום לצאת עם חברים וכזה לדוגמה כי יש מבחנים במהלך השנה
שואל השאלה:
^
תודה וזה בסדר זה לא שיש לי חברים להתעסק בהם
^
תודה וזה בסדר זה לא שיש לי חברים להתעסק בהם
אנונימית
אבל אל תלמדי ממני ושזה יבוא לך על חשבון בית ספר!
כל אחד שרוצה להתנדב צריך לעבור קורס...
לול לא הבנתי חשבת שככה סתם נכנסים בלי לדעת כלום ומתמודדים עם תאונות ומקרים רפואיים לבד בלי רקע?
יש קורס ומבחנים שמסננים
לול לא הבנתי חשבת שככה סתם נכנסים בלי לדעת כלום ומתמודדים עם תאונות ומקרים רפואיים לבד בלי רקע?
יש קורס ומבחנים שמסננים
באותו הנושא: