6 תשובות
אני לא ממליץ, אני מתנדב וזה לא כמו שזה נראה, זה גם רק להעביר זקנים מבית חולים לבית חולים וזה עצוב נורא וגם באמת מצלק אם יש משהו רציני אני באמת לא ממליץ
מבחינה חברותית זה מדהים כולם שם נורא איכותיים חלקם חארות אבל אין פרחות
תקשיבי זה שחברות שלך לא רוצות לבוא זה לא אומר שלא תלכי חברות זה בא והולך ואם ההתנדבות שלך תעזור לך בהמשך החיים אז לכי על זה ונראה לי שתמצאי שם גם ככה חברות
אני גם הגעתי למדא לבד לגמרי והכל בסדר יש שם אנשים נהדרים(גם כאלה שפחות), אבל את תמצאי שם את החברים והחברות שלך בזמן ההתנדבות
אני מתנדבת בנתניה וגם ציפיתי שיהיו מלא צאחלות וערסים אבל באמת שלא הכרתי מלא אנשים איכותיים וחברים לחיים באמת
לא כולם באים עם חברים ופשוט מכירים שם
אנונימית
תזכרי שלא כולם שורדים בקורס.
הרבה מאוד "צאחלות" מהקורס שלי פרשו כי זה לא משהו שכולם בנויים אליו.
זה קורס יחסית קשה ולא כל אחד יכול לשבת ולממוד את זה בעיקר כשזה לא משהו שמעניין אותו.
אנונימית