התחברות
הרשמה
הייתם בסיטואציה כזאת ?
שאתם מרגישים לא בנוח עם אנשים כלשהם ואין לכם שום דרך לתקשר עם אנשים אחרים שאתם כן מרגישים איתם בנוח מסיבות כאלה ואחרות ?
(חרא של הרגשה)
13 בספטמבר 2021, 00:16
סיטואציה
חוות דעת
בעיות אישיות
חיים
4 תשובות
כןן/:
L
Loud Silence
שואל השאלה:
אני ממש מצטערת בשבילך
s
sad baddie
כן:(
Eve
לצערי כן
~
~Pretty Woman~
באותו הנושא:
בנים בואו נבדוק מה אתם הייתם עושים בסיטואציה כזאת:
בנות תענו הכי כנה שיש, מה הייתם עושות בסיטואציה כזאת?
הייתי בסדר?בנות איך הייתן מגיבות אם הייתן בסיטואציה כזאת עם חבר שלכן?פשוט נורא נבהלתי
מה אתן הייתן עושות בסיטואציה כזאת?.. ארוךך
בנות תתארו הייתן בסיטואציה כזאת:
מה אתם חושבים על הסיטואציה המפחידה הזאת ומה הייתם עושים אם הייתם בסיטואציה כזאת?
היי למישהו מישהיא יש כאן ניסיון או הייתה בסיטואציה כזאת שסירבה ללכת לתפקיד אחרי הטירונות ?
מה הייתם עושים בסיטואציה כזאת?
אתם נמצאים בסיטואציה כזאת - אתם ביער ועומד מולכם ילד קטן, מה הייתם עושים?
אם הייתם בסיטואציה כזאת, ניתקתם קשר עם החברה/חבר הכי טובים שלכם, הם חוסמים אתכם ואז מבטלים את החסימה ופותחים שוב
מה הייתן עושות בסיטואציה כזאת?