6 תשובות
אם הוא רק ידיד הייתי אומרת שלא ואנחנו חברים טובים ,אם הייתי בקטע הייתי כותבת שאני ארצה להכיר עוד קצת ואם זה יקרה זה יקרה
אם הוא היה שואל אם יש בינינו קטע הייתי עונה שמרגיש לי שממש נחמד לנו יחד
ואם הוא היה שואל אם הוא היה מזמין אותי לצאת אם הייתי מסכימה הייתי אומרת שכנראה שכן. איזי פיזי
ואם הוא היה שואל אם הוא היה מזמין אותי לצאת אם הייתי מסכימה הייתי אומרת שכנראה שכן. איזי פיזי
הייתי אומרת שכן, אם הייתי אוהבת אותו אז לא הייתי מסתירה את זה יותר מדי
אבל אם הייתי יודעת בוודאות שהוא יראה את זה לידיד הייתי אומרת שלא
אבל אם הייתי יודעת בוודאות שהוא יראה את זה לידיד הייתי אומרת שלא
אוף בא לי חבר
אנונימית
^חח את לא היחידה לול
"שישאל לבד"