התחברות
הרשמה
איך לעודד חברה שנכשלה במבחן?
8 בנובמבר 2020, 14:45
עידוד
2 תשובות
תגידי לה שהכל טוב זה רק מבחן אחד וזה לא משפיע על הבן אד שהיא
ב
ברני הוא מין דינוזאור
פשוט תהיי איתה! אני בטוח שהיא תשמח רק מזה ^^
I
Izumi
באותו הנושא:
מה אתם עושים כשאתם מגלים שנכשלתם במבחן?
אם הייתם מקבלים 80 במבחן מאוד קובע שהיה לכם מאוד קשה בו והייתם בטוחים שנכשלתם בו
איך לעודד חברה שקיבלה ציון גרוע במבחן?
איך לעודד חברה שקיבלה ציון גרוע במבחן במתמטיקה?
הגיוני שנכשלתי בטסט ראשון והמורה לא ניסה לעודד אותי?
מישהו שנכשל בטסט רביעי ויכול לעודד אותי/להתמרמר איתי?
עידוד בבקשה אחרי שנכשלתי במבחן במתמטיקה אחרי שלמדתי כמו מטורפת
לספר לאמא שלי שנכשלתי בבוחן/מבחן במתמטיקה הראשון היום או שזה מיותר?
אוף... מבחן במתמטיקה אתם יכולים לעודד אותי קצת?
רק אני חושבת שמי שנכשל בכל המבחנים כנראה באמת מטומטם?
מה הייתם עושים אם המורה שלכם היה מאוד מאוד שמח שנכשלתם במבחן ?